شما اینجا هستید

تب‌های اولیه

Block title
Block content

قهرمانان تولید کرمان معرفی خواهند شد

قهرمانان تولید کرمان معرفی خواهند شد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان مسعود باژیان مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: امروزه یکی از بزرگترین مشکلات ما در حوزه صنعت عدم شناخت مشاهیر صنعت استان بعنوان افراد صاحب تجربه و توانمند است صنعتگرانی در استان هست که تولیداتی آنها نه تنها در کشور بلکه در سطح منطقه بی نظیرند، این موضوع نشان از توانمندی آنها در مدیریت این مجموعه ها دارد و متاسفانه کمتر کسی از عموم مردم ایشان را می شناسد.

وی افزود: امروز ما به این نتیجه رسیدیم که جامعه نیازمند چراغ راهی نزدیک و قابل لمس در استان است تا بتواند درک کند که چه افراد موفقی از پیر و جوان در کنارشان قرار دارند و او از وجود آنها بی خبر است.

وی گفت: البته این موضوع در ادوار گذشته با تلاش مدیران شرکت شهرک های صنعتی در قالب کتابی به چاپ رسید که زمانی زیادی از آن می گذرد و امروز با حضور شبکه های اجتماعی محتوا جذاب از ملزومات این حوزه است تا بتوان جوانان را با فعالین و بزرگان حوزه صنعت آشنا کرد.

باژیان گفت: این موضوع در حال برنامه ریزی است که تعداد محدودی از مدیران واحد صنعتی که موفق هستند با پکیج حمایتی 70 درصدی شرکت شهرک ها با برنامه ریزی و استراتژی یک ساله به عنوان قهرمان تولید مردم معرفی گردند، اکنون در حال ثبت نام و بررسی واحد های صنعتی متقاضی این طرح هستیم.

قهرمانان تولید کرمان معرفی خواهند شد

دیدگاه‌ها