شما اینجا هستید

تب‌های اولیه

Block title
Block content

جاوید مومنی
وضعیت: اعتبار دارد
امتیازات
کیفیت:
قیمت:
بسته بندی:
خدمات:
موجودی در بازار:
تبلیغات:
خانه صمت استان کرمان
عضو نمی‌باشد.
مدیران
‌ مدیر عامل : جاوید مومنی

کرمان نایلون و سفره و پلاستیک

کرمان نایلون و سفره و پلاستیک

در سال 1362 شرکت تولیدي کرمان نایلون با هدف عرضه محصولات نایلونی در فضاي 250 متر مربع تاسیس گردید . در ابتدا این محل فقط براي فروش محصول در نظر گرفته شده بود ، اما با توجه به نیاز بازار و تدبیر موسس این مجموعه ، بعد از مدتی کوتاه در سال 1363 و در همان فضاي محدود با استفاده ازدودستگاه کوچک ، جرقه تولید زده شد ، شور جوانی و اشتیاق به تولید از یکسو ، خلاقیت و مدیریت از سوي دیگر باعث گردید که این شرکت مسیر پیشرفت و ترقی را بدرستی طی نماید ، بطوریکه به تدریج تعداد دستگاه ها و متعاقبا ظرفیت تولید با فزایش چشمگیري مواجه شد.
با توجه به افزایش حجم کاري و ظرفیت تولید ، دیگر یک کارگاه کوچک کفایت فعالیت و پاسخگویی به نیاز بازار را نمی داد ، از اینرو محل تولید به کارخانه اي بزرگترمنتقل شد.
اما این حرکت نیز نقطه آغازي بود براي جهشی دیگر.روند رشد شرکت باز هم ادامه یافت ، بطوریکه در سال 1389 کارخانه به محلی به مراتب وسیع تر با گنجایش چند ده دستگاه انتقال یافت
این شرکت در حال حاضر در وسعتی بیش از 6000 متر مربع و دارا بودن 45 دستگاه و ماشین تولیدي روز ومدرن دنیا و با بگار گیري بیش از 50 نیروي کار و توان تولید 15000 تن انواع نایلون ، نایلکس وپلاستیک هاي تجزیه پذیر در سال ، در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

تولیدات

کیسه زباله

اطلاعات تماس

ایمیل: kermannaylon@yahoo.com

وب سایت: kermannylon.com

تلفن: 09131417718 09133412756

آدرس: کرمان جاده باغین شهرك صنعتی شماره 2 خیابان یاسمن خیابان ششم انتهاي خیابان سمت راست شرکت کرمان نایلون و سفره پلاستیک

ثبت دیدگاه

دفاتر

استان: کرمان
شهرستان: کرمان
آدرس: کرمان میدان ارگ ابتداي خیابان گنجعلی خان سمت چپ کدپستی : 7613985759
تلفن دفتر: 03432266327

گالری

ویدئوها

مستندات

دیدگاه‌ها