شما اینجا هستید

Block title
Block content

شهرک صنعتی کرمان1

درباره

امکانات این شهرک :

آب
گاز
برق
مخابرات
اینترنت
روشنایی معابر
راه دسترسی آسفالت
سیستم جمع آوری فاضلاب
تصفیه فاضلاب
نگهبانی
مرکز بهداشتی و درمانی
ایستگاه آتش نشانی
پست برق فشار قوی
فضای سبز
پارک
باسکول
12کیلومتر
تا راه آهن
10کیلومتر
تا فرودگاه
2کیلومتر
تا مرکز استان
1024کیلومتر
تا پایتخت
2کیلومتر
تا مرکز شهرستان
15کیلومتر
تا گمرک

شهرک صنعتی کرمان ۱ این شهرک با مساحت ۵/۱۲۱ هکتار در کیلومتر ۲ جاده کرمان – جوپار واقع گردیده و با توجه به قرار گرفتن در حوزه خدمات شهری و نزدیکی با پایانه های حمل و نقل و برخورداری از امکانات زیربنایی از شرایط خاص منطقه ای بهره مند و مکانی مناسب جهت ایجاد صنایع مختلف بوده و دارای زیر ساخت های اصلی آب ،برق،گاز ، مخابرات وجاده آسفالته می باشد. امکانات: اینترنت ، مجتمع های خدماتی و کارگاهی،شبکه جمع آوری فاضلاب ، ساختمان اداری ، ساختمان و خودروی آتش نشانی ، مرکز ارتقاء مهارت فنی و حرفه ای، پارک ،فضای سبز، تصفیه خانه وشبکه جمع آوری فاضلاب ،سایت تأسیسات ویژگیها :سند مالکیت ثبتی ،فاصله تا مرکز استان :۲ کیلومتر ،فاصله تا فرودگاه:۱۰ کیلومتر،فاصله تا راه آهن:۷ کیلومتر،فاصله تا تهران :۱۰۲۴ کیلومتر

مشخصات

وسعت شهرک (هکتار)
121.00هکتار
واحدهای به بهره برداری رسیده
زمین های واگذار شده
سال راه اندازی شهرک
میزان اشتغال شهرک
قیمت هر متر مربع زمین

کاربری: شیمیایی

‌ مدیر عامل : جاوید مومنی
امتیاز واحد:
5

بینالود

معرفی شرکت رنگسازی بینالود

 

کاربری: غذایی

‌ مدیر عامل : جاوید مومنی
امتیاز واحد:
5

پارسان دی سمبل

شرکت پارسان دی سمبل (سهامی خاص) با بیش از 13 سال سابقه در زمینه سورت و بسته بندی خرما و بیش از 80 نفر پرسنل متخصص و مجرب در حال حاضر به 27 کشور جهان صادرات مستمر دارد و هشت سا متوالی صادر کننده نمونه استان در زمینه خرما می باشد .

در حال حاضر جزء برندهای بنام در فروشگاههای زنجیره ای در داخل کشور می باشد . فروشگاههای زنجیره ای در داخل کشور می باشد . فروشگاههایی همچون رفاه ،اتکاء ، شهروند ، هایپر استار ، هایپرمی ، هایپرسان ، یاس ، پالادیوم ، دی مارت و زمزم و چند فروشگاه دیگر.

کاربری: کانی غیر فلزی

‌ مدیر عامل : جاوید مومنی
امتیاز واحد:
0

تعاونی بتن سازان شهر کرمان

تعاونی بتن سازان شهر کرمان

کاربری: سلولزی

‌ مدیر عامل : جاوید مومنی
امتیاز واحد:
5

سینا مشکانی

شرکت سینا چوب کرمان در سال 1381 کار خود را در زمینه تولید کابینت های  آشپزخانه ، حمام  و کمد لباس آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 60 نفر نیروی جوان در زمینه تولید و صادرات مشغول به فعالیت می باشد این مجموعه جوان و پویا توانسته با بهره گیری از ماشین آلات و نرم افزارهای روز دنیا محصولی قابل رقابت با محصولات روز اروپا تولید و به بازار داخل و خارج از مرزها ارائه دهد.

کاربری: شیمیایی

‌ مدیر عامل : جاوید مومنی
امتیاز واحد:
3.5

خوش چسب

شرکت تولیدی شیمیایی خوش چسب با هدف تولید انواع چسب در سال 1362 در شهرک صنعتی کرمان شروع به کار نمود و با تلاش و فعالیت مستمر به تولید چسب­های متنوع در جنوب ایران پرداخته و با ارتقا کیفیت، محصولات خود را در سراسر کشور توزیع و در مدت کوتاهی موفق به صادرات گردید. این شرکت در سال 1375 اقدام به تولید رزین­های امولسیونی پلی وینیل استات، همو و کوپلیمر نموده و توانست بخشی از مواد اولیه خود را تامین و به رفع نیاز صنایع چسب، رنگ، فرش، موکت، صنایع آهار نساجی و همچنین چسب مورد نیاز صنایع ساختمانی اقدام نماید.